+ 372 600 0199

info@geenitestid.ee

OÜ myInnerGo

Mäealuse 4, 12618, Tallinn, Eesti

Jälgi meid
Geenitestide labor  >  Retseptid   >  Gluteenivabad rabarberimuffinid

Gluteenivabad rabarberimuffinid

Need mahlased, aga samas õhulised rabarberimuffinid sündisid parasjagu kodus olemasolevatest koostisosadest. Muffinid on väga tervislikud, ei sisalda lisatud suhkruid ning on lisaks ka gluteeni- ja piimavabad, seega sobivad praktiliselt kõigile. Datlid, banaan ning rabarber teevad muffinid mahlaseks, linaseemned ja chia seemned lisavad aga kasulikke rasvhappeid ja mõnusat tekstuuri. Kasuta kindlasti toortatrajahu, sest tavalise tatrajahuga võivad muffinid väga kuivad jääda. Toortatrajahu asemel võid ka kaerajahuga katsetada.

Kaunistuseks võid muffinitele lisada näiteks mandlilaaste või muid meelepäraseid lisandeid. Muffinid on mõnusalt mahlased ka järgmisel päeval.

Retseptis toodud koguseid kasutades tuleb segust ca 12 keskmise suurusega muffinit. Kokku annavad need rabarberimuffinid 982 kcal ehk kui teed 12 muffinit, siis üks muffin sisaldab kõigest 82 kcal!

 

Toitained

Süsivesikud: 66.8%
Rasvad: 19.6%
Valgud: 13.6%

 

KOOSTIS

– 1 dl toortatrajahu
– 100 g kivideta datleid
– 1 üliküps keskmise suurusega banaan
– 3 muna
– 1 sl linaseemneid
– 1 sl chia seemneid
– 1 tl kaneeli
– 1 tl küpsetuspulbrit
– 1 tl vanilliessentsi
– 0.5 tl himaalaja soola (tavalist soola lisa vähem, kuna see on soolasem)
– 200 g rabarberitükke

 

VALMISTAMINE
  1. Leota datleid ca 30-60 min kuumas vees ja seejärel püreesta köögikombainis
  2. Lisa segule üliküps banaan ning püreesta kuni saad enam-vähem ühtlase segu (mõned datlitükid võivad sisse jääda)
  3. Lisa datli- ja banaanipüreele munad ja vanilliessents ning sega kombainis kuni munad on veidi vahul
  4. Lisa kõik ülejäänud kuivained (jahu, kaneel, sool, küpsetuspulber) ja seemned ning sega kombainis kuni oled saavutanud ühtlase massi
  5. Viimasena sega juurde rabarberitükid ja jaga segu muffinivormidesse. Vala vormid peaaegu ääreni täis. Eriti hea on kasutada silikoonist vorme, kuna paberi külge võivad muffinid veidi kinni jääda. Võid enne segu vormidesse valamist, vormid ka kookosõliga kokku määrida.
  6. Küpseta 200 kraadises ahjus ca 25-30 min

Ilma lisatud suhkruta gluteeni- ja piimavabad rabarberimuffinid

 

Proovi järele ja anna kommentaarides teada, kuidas maitses 🙂

Maitsvad ja tervislikud retseptid sulle sobilike koguste ja toitainete osakaaluga, sisalduvad erinevate testide (FiguraGen WeightFiguraGen Fit&HealthyFiguraGen Weight+SportFiguraGen Weight+HealthFiguraGen Weight+Vita) näidismenüüdes.

Lisaks leiad erinevaid tervislikke retsepte ka SIIT.

No Comments

Lisa kommentaar