+ 372 600 0199

info@geenitestid.ee

OÜ myInnerGo

Mäealuse 4, 12618, Tallinn, Eesti

Jälgi meid
Geenitestide labor  >  Retseptid   >  Riisinuudlid kana ja köögiviljadega

Riisinuudlid kana ja köögiviljadega

Maitsvad taipärased riisinuudlid kana ja köögiviljadega valmivad lihtsalt ja kiirelt ning sobivad ideaalselt tervislikuks roaks nendel päevadel, kui ei ole aega köögis pikemalt vaaritada. Nuudlitele lisavad mõnusat magusust ja mahlasust ananass ja kookospiim.

Retseptis toodud köögiviljade asemel võid kasutada ka muid meelepäraseid või parasjagu kodus olemasolevaid köögivilju ning kui armastad teravamat toitu, siis kindlasti ka tšillit. Kui sulle meeldib sojakaste, siis võid ka seda lisada.

Pruuni riisi niitnuudlite asemel võid julgelt kasutada ka muid riisnuudleid.

Retsept on gluteeni- ja laktoosivaba.

 

Toiteväärtus

Kalorid: 514 kcal
Süsivesikud:
68.2 g (52.5%)
Rasvad: 14.6 g (25.3%)
Valgud: 28.8 g (22.2%)

 

KOOSTIS

– 40 g pruuni riisi niitnuuldeid (Thai Choice)
– 100 g kanafileed
– 1 keskmine porgand (ca 60 g)
– pool paprikat (ca 60 g)
– 1 väike sibul (ca 70 g)
– 2 küüslauguküünt
– 50 g Santa Maria Original kookospiima
– 100 g konserveeritud ananassi (omas mahlas)
– veidi kookosõli (0.5 tl)
– 0.5 tl kurkumit + sool ja pipar
– tšillikaste/sojakaste (valikuline)

 

VALMISTAMINE
  1. Tükelda sibul, porgand, paprika ja küüslauk. Lisa pannile veidi kookosõli ja kuumuta vilju, kuni nad on enam-vähem pehmed. NB! Võid kasutada ka muid meelepäraseid või parasjagu kodus olemasolevaid köögivilju! Nuudlitega sobivad hästi nt rohelised oad, porru jne.
  2. Lisa tükeldatud kanafilee, sool, pipar ja kurkum ning sega kuni kana on läbi küpsenud.
  3. Lisa tükeldatud ananassitükid koos mahlaga ja kookospiim ning kuumuta veel veidi.
  4. Maitse segu ja vajadusel lisa veel maitseaineid.
  5. Keeda riisinuudlid ja sega kastmesse või serveeri kaste nuudlipadjal. Nuudlid võid lisada ilma eelneva keetmiseta ka otse pannile, kuid siis tuleks lisada pisut vett ja kaane all hautada kuni nuudlid on pehmed.
  6. Soovi korral võid lisada ka tšillikastet ja/või sojakastet.

 

Proovi järele ja anna meile kommentaarides teada, kuidas maitses 🙂

 

Maitsvad ja tervislikud retseptid sulle sobilike koguste ja toitainete osakaaluga sisalduvad erinevate testide (FiguraGen WeightFiguraGen Fit&HealthyFiguraGen Weight+SportFiguraGen Weight+HealthFiguraGen Weight+Vita) näidismenüüdes.

 

Lisaks leiad erinevaid tervislikke retsepte ka SIIT.

No Comments

Lisa kommentaar