+ 372 600 0199

info@geenitestid.ee

OÜ myInnerGo

Mäealuse 4, 12618, Tallinn, Eesti

Jälgi meid

Lihtne peedipüreesupp

Lihtne peedipüreesupp

Lihtne peedipüreesupp feta juustu ja chia seemnetega on hea vaheldus tavalisele boršile. Röstitud chia seemned lisavad supile mõnusat krõmpsu tekstuuri ja sisaldavad muuhulgas ka kõiki inimorganismi jaoks asendamatuid aminohappeid (leutsiin, isoleutsiin, lüsiin, valiin, metioniin, fenüülalaniin, treoniin, trüptofaan, histidiin). Feta juust on samuti valguallikaks ja annab supile mõnusa maitse.

 

TOITAINED

Kaloreid: 438 kcal

Süsivesikuid: 60.2 g (52.8%)
Valke: 18.8 g (16.4%)
Rasvu: 15.6 g (30.8%)

 

KOOSTIS

– 200 g peeti
– 350 g kõrvitsat
– 70 g sibulat (1 keskmine sibul)
– 2 küüslauguküünt
– 100 g tomatipastat
– 0.5 tl oliiviõli
– 1 sl chia seemneid
– 50 g feta juustu
– sool ja pipar

 

VALMISTAMINE

1. Tükelda peet, kõrvits, sibul ja küüslauk väikesteks tükkideks.
2. Lisa poti põhja õli ja ja pruunista tükeldatud köögiviljad kergelt läbi (ca 2-3 min).
3. Lisa veidi vett ja tomatipasta ning hauta madalal kuumusel ca 20-25 min aeg-ajalt segades kuni köögiviljad on pehmed.
NB! Kuna kõrvits on vesine, siis lisa algul väga väike kogus vett. Vajadusel lisa vett juurde, et viljad põhja ei kõrbeks.
4. Maitsesta soola ja pipraga, soovi korral võid lisada ka erinevaid ürte.
5. Püreeri segu blenderis või saumikseriga.
6. Rösti kuival pannil chia seemned.
7. Serveerimisel lisa supile feta juustu tükid ja chia seemned.

… ja maitsev peedipüreesupp on nautimiseks valmis

 


Maitsvad ja tervislikud retseptid sulle sobiva toitainete vahekorra ja kogustega leiad FiguraGen Weight geenitestiga kaasas olevast näidismenüüst.

No Comments

Lisa kommentaar